Kõik teated
Incan Gold teatab veast
#62092: "If the first card turned is a hazard, immediately turn the next card"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Soovitus: minu arvates parandaks järgnev oluliselt mängu rakendamist
Detailne kirjeldus
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
If the card shows a red bordered Hazard, one of two situations will happen:
1) If no other Hazard of the same type has been previously revealed, nothing
happens […]
NOTE: If this is the first Quest card turned, since no one has reason to leave, you MAY
immediately flip the next card from the Quest deck face up
Implementing the optional part of this rule may, in some circumstances, speed up the gameplay.
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 98.3.0
Aruande ajalugu
mktoni • Arendajad ei ole seda soovitust veel analüüsinud:
apr 1 st 2022 16:06 • See rulebook (boardgamearena.com/link?url=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1CYoSi2PInuG9-HD079rky1M51cXIT-yI%2Fview&id=7490), page 3, section 3) Players Who Continue Into the Temple
Lisa midagi sellele raportile
Palun lisage siia midagi, mis tundub asjakohane selle vea reprodutseerimiseks või teie soovituse mõistmiseks:
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.