#66334: "Brain transference during draw 2 and use em did not immediately end turn"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
#15-#18
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
#15-#18
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
#15-#18
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
#15-#18
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
#15-#18
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
#15-#18
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
Aruande ajalugu
In all Fluxx rules and versions, these Action cards like Draw 2 and Use Em (or D3P2) are described as being a Single, Compound Action that needs to be completed before you can do anything else (next Play, or Free Rule or Keeper power). So it was also developed that you need to fully complete this Action and only then your turns ends (so any remaining Plays are just forfeited)
However, when trying to find the correct Looney Labs faq entry to support my explanation, I came across this post that contradicts my understanding of this behavior:
faq.looneylabs.com/question/967
From that faq answer it seems you are right and the turn should end immediately, discarding the remaining cards in your mini-hand.
I will need some time to check and verify the impact of this change, to make sure it doesn’t cause any other issues or unexpected bugs.
Forced turn end behavior is corrected as described in that FAQ entry.
This applies to Brain Transference, but also to Time Portal and What Do You Want
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
