#61056: "Possessedd Demon Slayer reacted to demon power while turned"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
93
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
93
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
93
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
93
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
93
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
93
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• mis on sinu veebilehitseja?
Firefox 97
Aruande ajalugu
Not a bug.
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
