#59222: "Mammoth herd rule - food before resources"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N -
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v98
Aruande ajalugu
In screenshot you can see that I could have paid with other resource instead of food.
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
