#56026: "Freeze Time didn't work on the turn I bought it"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
Yes, visible, Move 71
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Yes, visible, Move 71
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
Yes, visible, Move 71
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
Yes, visible, Move 71
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
Yes, visible, Move 71
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Yes, visible, Move 71
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
I rolled 1 1 1 in this turn
Then I turned one of my cultists into energy to reach 5 total energy.
Bought Freeze TIme.
Thought based on the wording "On a turn in which" it seemed pretty clear it should take effect even on the turn you buy it...
But I did not get an extra turn • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v96
Aruande ajalugu
Happened here to me on this Arena turn-based table, I also rolled 111 then converted a Cultist into energy and bought it and nada....
I've seen multiple cases where it worked properly otherwise so I'm not sure why it didn't work when I tried...is it related to the Cultist energy conversion?
Happened here during Arena.... when will this be fixed? It's been almost a year hasn't it?
Turn 149
Now, this is sligthly different, as I took the Wicked Tile Fluxling and copied Time Freeze(m,so could be the same case for power card Mimic). Ofcourse Fluxling activates in an earlier phase during resolving, while Mimic only does after in the Buying phase.
"This might be a technicality in the rules where freeze time only activates at the time you resolve 111. Since you would have already resolved 111 before you bought the card, you might just have to wait until your next turn before you can use it."
If it's a technicality, then it doesn't come from a strict reading of the card itself. For some reason, I can't copy the text from the card in the game, so I can't paste it here, but it begins with "On a turn where you score 1 1 1...", and has no further stipulation. So, the reasonable thing to do would be to check at end of turn whether the 1-1-1 condition holds, and trigger the extra turn accordingly.
- Sunken Temple (acts as a temparary evolution, not a permanent one).
- Electric Carrot (never lets opponents choose to give energy instead of losing an extra heart).
- Unstable DNA (lets player using card exchange for any card, not just one that's owned by the player they were smashed by).
I know this is the wrong thread for these, but there have been reports about these for a while and nothing has been done about them yet. Thank you!
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
