#26230: "The Shaman tile's power rules discrepancy"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
86
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
86
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
86
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
86
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
86
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
86
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v86
Aruande ajalugu
The shaman tile rules are on page 8
the English rules are false. The German rules state that one "may immediately withdraw a meeple". The publisher is already informed :-)
Well observed on your end!
Thanks
images.zmangames.com/filer_public/c4/e3/c4e3d954-fb6d-4b30-a748-95cf72c2733c/carc_hg_rulebook_en_web.pdf
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
