#171766: "Not able to take actions you cannot perform as stall turns."
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
No.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
No.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
No.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
No.
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
No.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
No.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v137
Aruande ajalugu
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
