#161412: "I moved my ship and it charged me a provision to displace a weaker ship"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. -
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
I could not undo this, so I just passed for my second move :(.
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• mis on sinu veebilehitseja?
Mozilla v5
Aruande ajalugu
Did F5 solve the problem? no
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
