#130688: "Ziele beanspruchen / Titel Space"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
Zug 410
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Zug 410
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
Zug 410
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
Zug 410
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
Zug 410
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Zug 410
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v126
Aruande ajalugu
Previously, it checked if you can score a scoring card and presented you with the button only if this was the case.
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
