#128949: "Boats purchased by the last worker before scoring did not count in the scoring"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
Move #56
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Move #56
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
Move #56
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
Move #56
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
Move #56
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
Move #56
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v125
Aruande ajalugu
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
