#100641: "Lagoon and steppe should let you do an action"
Mille kohta see veateade on?
Mis juhtus? Palun vali alt
Mis juhtus? Palun vali alt
Palun kontrolli, kas samal teemal on juba aruanne olemas
Kui jah, siis HÄÄLETAGE selle raporti poolt. Kõige rohkem hääli sisaldavatele aruannetele antakse PRIORITEET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailne kirjeldus
-
• Kui näed ekraanil veateadet, kopeeri see siia.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Kirjelda, mida sa soovisid teha, mida sa tegid ja mis juhtus
I don't think so
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
I don't think so
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Mis oli ekraanil, kui sind blokeeriti? (Tühi ekraan? Osa mänguliidesest? Veateade?)
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Millist osa BGA kohandamisest ei järgitud
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Kas reeglite rikkumist on mängu taasesitusel näha? Kui jah, siis mitmendal käigul?
I don't think so
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Milline oli mängu tegevus, mida tahtsid sooritada?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Mida püüdsid teha, et seda mängu tegevust käivitada?
I don't think so
-
• Mis juhtus, kui seda proovisite (veateade, mängu olekuriba teade, ...)?
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Millises mängu etapis esines probleem (Mis oli selle mänguetapi instruktsioon)?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Mis juhtus, kui proovisite sooritada seda mängu käiku (veateade, mängu olekuriba sõnum, ...)?
I don't think so
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Kirjelda kuvamise probleemi. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Palun kopeeri/kleebi kuvatud tekst inglise keeles, mitte sinu oma keeles. Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Kas see tekst on kättesaadav tõlkesüsteemis ? Kui jah, kas see on tõlgitud rohkem kui 24 tundi tagasi?
I don't think so
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
-
• Palun selgita oma ettepanekut täpselt ja lühidalt, et oleks võimalikult lihtne mõista, mida silmas pead.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• mis on sinu veebilehitseja?
Google Chrome v117
Aruande ajalugu
I'm afraid I don't understand what you mean. Lagoons and steppes allow you a special action in addition to the classic actions (map or claim).
Table 550622263
Lisa midagi sellele raportile
- Teine laua ID / käigu ID
- Kas F5 lahendas probleemi?
- Kas probleem esines mitmel korral? Igal korral?
- Kui sul on sellest veast ekraanipilt (hea tava), saad kasutada Imgur.com selle üleslaadimiseks ja lingi siia kopeerida.
